First Day School


Hey! Harinie hari first sekolah! wee~ rindu kat semua membe-membe aku yang dah lama tak jumpa, oke pagi-pagi buta naik bus -,- bgon 5.30 pagy hurm tapi tapa seronok doe.. Sampai je sekolah, cari membe kat pondok then cikgu suhaimi suruh pegi dewan , masuk dewan semua senior pandang , uih ketaq habis! Duduk wat muke tembok then duduk pulak sebelah musuh ketad memang rasa nak lari je -,- ..haha.. nyanyi bla-3 then masok kelas , duduk dengan membe lama time fom 1 dulu ARISSA AQEELA , rindu dea sebab fom 2 ta sama kelas dengan dea and paling aku RALAT giler bile tak sama kelas dengan TWIN aku .. huh! tension habes :'( ..tape nak buat macam mane kan dah dea pandai dari aku :') , terime je *ayat pasrah :P . err, dapat cikgu  yang baek :) aku suke cikgu too hee~` .. tibe-tibe tengah belajar dah pukol 1.05petang :) jyeahh cepad masa berlalu , DAH BALIK wooo~ suka sangat .. If sekolah petang macam lambat sikit la tertunggu masa , hehe . balik umah buat keje sekola*saya rajin .. First day dah ade keje sekolah , =D

❤ Sincere LOVE from me to you ❤